Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer

Nu online

Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
Gezocht atelier/ coupeuse voor modeaccessoires voor kinderen
(1 viewing) 1 Guest
Op dit forum kunt u mode gerelateerde suggesties, discussies en vragen plaatsen.
Go to bottom
TOPIC: Gezocht atelier/ coupeuse voor modeaccessoires voor kinderen
Gezocht atelier/ coupeuse voor modeaccessoires voor kinderen 3 Years, 11 Months ago  
Wij hebben een idee, maar we zoeken iemand die ons kan helpen bij de uitwerking. Het gaat om een nieuwe lijn van modeaccessoires voor kinderen. Wij zijn op zoek naar iemand die patronen kan tekenen, de samples kan maken en daarop volgend willen we het kleinschalig in productie laten nemen.
Alle suggesties zijn welkom!

Logged Logged
  The administrator has disabled public write access.
Re:Gezocht atelier/ coupeuse voor modeaccessoires voor kinderen 3 Years, 8 Months ago  
hi, ben je nog steeds op zoek naar iemand die patronen kan tekenen etc, misschien kan ik iets voor je betekenen.

Logged Logged
Re:Gezocht atelier/ coupeuse voor modeaccessoires voor kinderen 3 Years, 8 Months ago  
Goedendag,

Wij gaan binnenkort van start met een atelier en MBO opleiding op het gebied van kleding/textiel productie voor kansarme jongeren. Hier zoeken wij de samenwerking met gevestigde en beginnende ondernemers. Wij hebben verschillende mogelijkheden om een bijdrage te kunnen leveren aan zowel de onderneming als de ontwikkeling van deze jongeren.
Wellicht is het handig om samen eens deze mogelijkheden door te spreken.
Groet, Rogier

Logged Logged
Re:Gezocht atelier/ coupeuse voor modeaccessoires voor kinderen 1 Year, 8 Months ago  
Hoi wij zijn een naaiatelier en kunnen aan uw vraag voldoen indien u het nog nodig heeft. Laat maar horen.

Logged Logged
Re:Gezocht atelier/ coupeuse voor modeaccessoires voor kinderen 1 Year, 6 Months ago  
hay

Ik ben een freelance coupeuse en heb al ruime ervaring.
Ik kan wel je vraag voldoen. Neem bij interesse contact op met mij.

Mvg.
Sara's Couture

Logged Logged
Re:Gezocht atelier/ coupeuse voor modeaccessoires voor kinderen 1 Year, 3 Months ago  
Hallo!

Wat leuk dat je je eigen kledinglijn gaat starten!

Voor dit specifieke probleem hebben wij Sqetch opgericht: hier helpen wij honderden merken in hun zoektocht naar een patronen maker, sample maker of fabrikant. Omdat we weten hoe lastig het in het begin kan zijn.
Sqetch <--- Link

Ik ben benieuwd wat je er van vindt!

Groet,

Wiebe

Logged Logged
Go to top
get the latest posts directly to your desktop