Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer

Nu online

Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
Kledingproducent gezocht in regen en/of outdoorkleding
(1 viewing) 1 Guest
Op dit forum kunt u mode gerelateerde suggesties, discussies en vragen plaatsen.
Go to bottom
TOPIC: Kledingproducent gezocht in regen en/of outdoorkleding
Kledingproducent gezocht in regen en/of outdoorkleding 3 Months, 2 Weeks ago  
Beste communityleden,

Al geruime tijd ben ik op zoek naar een bedrijf wat verschillende producten voor ons kan produceren.

Deze orders worden meerdere malen per jaar herhaald en dus is een zakelijke relatie op lange termijn erg belangrijk.

Het gaat om kleding en accessoires wat tegen regen, weer en wind kan.

De ordergrootte zal zijn 100 tot 200 stuks per item per bestelling en dan ook meestaal meerdere items per order.

Ik ben op zoek naar fabrikanten en niet naar tussenpersonen.

Logged Logged
  The administrator has disabled public write access.
Re:Kledingproducent gezocht in regen en/of outdoorkleding 2 Months, 2 Weeks ago  
Beste Jeroen,
Ik werk al langer met een bedrijf in Bangladesh. Het werkt betrouwbaar, goed en voor goede prijzen. Voor kleine aantallen als deze is het wat lastiger maar het proberen waard. Je moet wel rekening houden met wat langere leadtimes ivm verschepen.
m vr gr
Marjon

Logged Logged
Re:Kledingproducent gezocht in regen en/of outdoorkleding 2 Months, 1 Week ago  
Hallo
Wij zijn een India gebaseerde kleding en leder bedrijf die bereid zijn om kleine hoeveelheden te doen zoals yours.We blij om te werken aan uw project.Look horen graag van u voor meer informatie zou zijn.
Groeten
Apoorv Mehra

Logged Logged
Go to top
get the latest posts directly to your desktop