Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer

Nu online

Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
Patroon tekenaar gezocht
(1 viewing) 1 Guest
Op dit forum kunt u mode gerelateerde suggesties, discussies en vragen plaatsen.
Go to bottom
TOPIC: Patroon tekenaar gezocht
Patroon tekenaar gezocht 1 Year, 6 Months ago  
Beste lezers,

Ik ben op een uniek idee gekomen met betrekking tot heren kleding. Het idee is leuk alleen ik kan er niks mee omdat ik geen verstand heb van het tekenen van een ontwerp.
Ook de materiaal keuze etc is lastig als je er weinig verstand van hebt.
Het idee heb ik wel al uitgewerkt in Adobe dus ik zoek iemand die het patroon kan uittekenen, mee kan helpen met de materiaalkeuze en misschien ook een sample kan maken maar dat is niet persee nodig.

Mocht iemand dit kunnen en wilen zou diegene mij dan een mail kunnen sturen op bart.gemert@gmail.com dan zal ik het ontwerp sturen en kunnen we kijken wat de kosten gaan worden.

Met vriendelijke groet,

Logged Logged
  The administrator has disabled public write access.
Re:Patroon tekenaar gezocht 1 Year, 6 Months ago  
Hallo Wij zijn een India gebaseerde kleding bedrijf die werken met klanten uit Australië, Singapore en Nederland. We zouden graag werken aan uw project als we in staat om het omzetten van uw tekeningen in patronen en vervolgens in bulkproductie zijn. Mail mij uw gegevens bij apoorv@capplesolutions.com Groeten Apoorv

Logged Logged
Re:Patroon tekenaar gezocht 1 Year, 4 Months ago  
Hallo Bart,

Wat leuk dat je een herenkleding merk wilt starten.

Als je op onze website kijkt kan je heel veel patronen makers vinden in Nederland en daarbuiten.

Alsmede kan je ook bij ons terecht voor een goede sample maker of producent. Ons bedrijf helpt namelijk kledingmerken in hun zoektocht naar een fabrikant.

Sqetch <--- Link

Ik ben benieuwd wat je er van vindt!

Groet,

Wiebe

Logged Logged
Re:Patroon tekenaar gezocht 2 Months ago  
Kom eens langs bij ons Alliance Mode Amsterdam. Gyroscoopweg 128. Wij kunnen je helpen met het gehele traject van concept tot aan productie. Wij hebben een eigen sample room en patronage devisie. Of neem contact op met mij. t.hoo@ outlook.com grt TMH

Logged Logged
Go to top
get the latest posts directly to your desktop