Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer

Nu online

Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
Leveranciers gezocht
(1 viewing) 1 Guest
Op dit forum kunt u mode gerelateerde suggesties, discussies en vragen plaatsen.
Go to bottom
TOPIC: Leveranciers gezocht
Leveranciers gezocht 1 Year, 7 Months ago  
Beste mensen,

Ik wil graag een kledinglijn uitbrengen voor mannen en daarvoor ben ik opzoek naar een leverancier met kwaliteit en een goede prijs.
Deze leverancier heeft een groot aanbod op het gebied van heren kleding en kan dat omzetten in kwaliteit.
Graag hoor ik suggesties.

Groeten,

David

Logged Logged
  The administrator has disabled public write access.
Re:Leveranciers gezocht 1 Year, 7 Months ago  
Hi David,

Mocht je nog steeds een bedrijf zoeken voor je kledinglijn bel me dan even op 0645448643. Wij produceren voornamelijk in Turkije, snelle leveringen , rijke kwaliteiten voor een goede prijs.

Vriendelijke groet, Albert Kwint

Logged Logged
Re:Leveranciers gezocht 1 Year, 7 Months ago  
Hallo Wij zijn een India gebaseerde kleding bedrijf die werken met klanten uit Australië, Singapore en Nederland. We zouden graag werken aan uw project als we in staat om het omzetten van uw tekeningen in patronen en vervolgens in bulkproductie zijn. Mail mij uw gegevens bij apoorv@capplesolutions.com Groeten Apoorv

Logged Logged
Re:Leveranciers gezocht 1 Year, 5 Months ago  
Hallo David,

Wat leuk dat je je eigen kledinglijn gaat starten!

Er zijn veel mogelijkheden om een goede fabrikant te vinden hiervoor.

Hieronder een aantal manieren die wij veel gebruikt hebben!

1. Ambassades: lokale ambassades hebben goede contacten. Als je ze een email stuurt sturen ze je graag een lijst met geschikte fabrikanten!
2. Premiere Vision: hier zijn altijd een aantal partijen die jouw producten kunnen maken.

Tip: Omdat je alle fabrikanten op hun website kan zien, is het mogelijk ze van te voren een email sturen. Ook kan je hiermee inschatten of een trip naar Parijs het waard is!

Daarnaast kan je ook via onze website op een snelle en effectieve manier een fabrikant vinden. We helpen je graag verder!

Daarom hier nummer 3: Sqetch, hier helpen wij honderden merken in hun zoektocht naar een fabrikant. Omdat we weten hoe lastig het is een goede fabrikant te vinden.
Sqetch <--- Link

Ik ben benieuwd wat je er van vindt!

Groet,

Wiebe

Logged Logged
Re:Leveranciers gezocht 3 Months, 2 Weeks ago  
Beste David,

Wij zijn een atelier gevestigd in Turkije en produceren kleding enkel met Turkse lokale stoffen. Daardoor bieden wij een hoogwaardige kwaliteit aan tegen een goede prijs.

Wij hebben tot nu toe meerdere start-ups supported met het opzetten van een eigen merk.

Mocht je geïnteresseerd zijn kunnen we een sample voor je produceren.

Met vriendelijke groet,

TEAM INDIGENOUS ISTANBUL

Logged Logged
Go to top
get the latest posts directly to your desktop