Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer

Nu online

Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
Patroontekenaars gezocht en contacten India.
(1 viewing) 1 Guest
Op dit forum kunt u mode gerelateerde suggesties, discussies en vragen plaatsen.
Go to bottom
TOPIC: Patroontekenaars gezocht en contacten India.
Patroontekenaars gezocht en contacten India. 9 Months, 2 Weeks ago  
Hallo, Voor mijn nieuwe kledingmerk ben ik opzoek naar patroontekenaars die mijn ontwerpen/ werk tekeningen om kan zetten naar patronen. Het gaat hier om heren kleding in de maten van s-xl. Veder ben ik opzoek naar iemand die contacten voor mij heeft in India. Ik heb er zelf ook al contacten maar die niet direct in de kledingindustrie bekend zijn. Het merk wat ik wil lanceren moet op alle fronten eerlijk zijn. Er moet geproduceerd worden tegen eerlijke prijzen. Niet goedkoop zodat de mensen die het maken niet genoeg verdienen. Wie kan mij hierbij helpen?

Mail: gerbenoevermans@hotmail.nl

Logged Logged
  The administrator has disabled public write access.
Re:Patroontekenaars gezocht en contacten India. 7 Months, 2 Weeks ago  
Hallo Gerben,

Er zijn veel mogelijkheden om een goede fabrikant te vinden hiervoor.

Hieronder een aantal manieren die wij veel gebruikt hebben!

1. Ambassades: lokale ambassades hebben goede contacten. Als je ze een email stuurt sturen ze je graag een lijst met geschikte fabrikanten!
2. Premiere Vision: hier zijn altijd een aantal partijen die jouw producten kunnen maken.

Tip: Omdat je alle fabrikanten op hun website kan zien, is het mogelijk ze van te voren een email sturen. Ook kan je hiermee inschatten of een trip naar Parijs het waard is!

Daarnaast kan je ook via onze website op een snelle en effectieve manier een fabrikant vinden. We helpen je graag verder!

Daarom hier nummer 3: Sqetch, hier helpen wij honderden merken in hun zoektocht naar een fabrikant. Omdat we weten hoe lastig het is een goede fabrikant te vinden.
Sqetch <--- Link

Ik ben benieuwd wat je er van vindt!

Groet,

Wiebe

Logged Logged
Re:Patroontekenaars gezocht en contacten India. 5 Months, 2 Weeks ago  
Hi,
we are bangladeshi apparel company, are you interested to work in bangladesh. Let us know

b.r
Shahnoor

Logged Logged
Go to top
get the latest posts directly to your desktop