Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer

Nu online

Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
Kledingproducent gezocht in regen en/of outdoorkleding
(1 viewing) 1 Guest
Op dit forum kunt u mode gerelateerde suggesties, discussies en vragen plaatsen.
Go to bottom
TOPIC: Kledingproducent gezocht in regen en/of outdoorkleding
Kledingproducent gezocht in regen en/of outdoorkleding 1 Year, 2 Months ago  
Beste communityleden,

Al geruime tijd ben ik op zoek naar een bedrijf wat verschillende producten voor ons kan produceren.

Deze orders worden meerdere malen per jaar herhaald en dus is een zakelijke relatie op lange termijn erg belangrijk.

Het gaat om kleding en accessoires wat tegen regen, weer en wind kan.

De ordergrootte zal zijn 100 tot 200 stuks per item per bestelling en dan ook meestaal meerdere items per order.

Ik ben op zoek naar fabrikanten en niet naar tussenpersonen.

Logged Logged

Last Edit: 2016/10/06 10:56 By glindhorst1309@gmail.com.
  The administrator has disabled public write access.
Re:Kledingproducent gezocht in regen en/of outdoorkleding 1 Year ago  
Hi Jeroen,
if you are interested in productions Made in Italy, please don't hesitate to contact us for more information.

Kind regards,
Lhc Start BV

Logged Logged
Re:Kledingproducent gezocht in regen en/of outdoorkleding 9 Months, 3 Weeks ago  
Hoi Jeroen,

Voor dit specifieke probleem hebben wij Sqetch opgericht. Wij helpen namelijk merken op een eenvoudige manier in contact te komen met producenten.

En we zijn zeker geen tussenpersoon.

Als merk heb je altijd direct contact met de producent. Je kan namelijk via een simpele zoekfunctie zoeken naar producenten zoeken in jouw productgroep. Ook kunnen we je op maat gemaakte "sourcing recommendations" geven voor bepaalde producten.

Je kan hieronder de link naar onze website zien, inmiddels gebruiken al honderden merken ons platform om een producent te vinden:
Sqetch <--- Link

Ik ben benieuwd wat je er van vindt!

Groet,

Wiebe

Logged Logged
Go to top
get the latest posts directly to your desktop