Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer

Nu online

Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
kledingproductiebedrijf gezocht
(1 viewing) 1 Guest
Op dit forum kunt u mode gerelateerde suggesties, discussies en vragen plaatsen.
Go to bottom
TOPIC: kledingproductiebedrijf gezocht
kledingproductiebedrijf gezocht 1 Year, 10 Months ago  
Hallo allemaal,

ik ben bezig met het opstarten van een kledinglijn. ik begin met de bovenkleding zoals t-shirts truien en polos, ik heb al wat enige ervaring in het verkoop en in de handel alleen heb ik wat moeite met het vinden van een goede kledingproductiebedrijf en mij vraag was of iemand er een goede kent of als iemand me verder kan helpen !!

Alvast bedankt

Logged Logged
  The administrator has disabled public write access.
Re:kledingproductiebedrijf gezocht 1 Year, 10 Months ago  
Hoi Anthony,
Het naai atelier waar ik mijn spullen laat maken heeft nog tijd over en is erg netjes en betaalbaar. Zit in Letland dus is Europees.
Stuur maar een mailtje naar maaikevbalen@hotmail.com, dan mail ik je terug met meer info en zijn contactgegevens.
Groetjes, Maaike

Logged Logged
Re:kledingproductiebedrijf gezocht 1 Year, 10 Months ago  
is goed ik heb uw een mail gestuurd.

Logged Logged
Re:kledingproductiebedrijf gezocht 1 Year, 7 Months ago  
Hi Anthony,
if you are interested in Made in Italy development and production facilities, please don't hesitate to contact us for more information.

Kind regards,
Lhc Start BV

Logged Logged
Re:kledingproductiebedrijf gezocht 1 Year, 4 Months ago  
Hallo Anthony,

Wat leuk dat je je eigen kledinglijn gaat starten!

Er zijn veel mogelijkheden om een goede fabrikant te vinden hiervoor.

Hieronder een aantal manieren die wij veel gebruikt hebben!

1. Ambassades: lokale ambassades hebben goede contacten. Als je ze een email stuurt sturen ze je graag een lijst met geschikte fabrikanten!
2. Premiere Vision: hier zijn altijd een aantal partijen die jouw producten kunnen maken.

Tip: Omdat je alle fabrikanten op hun website kan zien, is het mogelijk ze van te voren een email sturen. Ook kan je hiermee inschatten of een trip naar Parijs het waard is!

Daarnaast kan je ook via onze website op een snelle en effectieve manier een fabrikant vinden. We helpen je graag verder!

Daarom hier nummer 3: Sqetch, hier helpen wij honderden merken in hun zoektocht naar een fabrikant. Omdat we weten hoe lastig het is een goede fabrikant te vinden.
Sqetch <--- Link

Zeker voor t-shirts, truien en polo's zijn er heel veel mogelijkheden.

Ik ben benieuwd wat je er van vindt!

Groet,

Wiebe

Logged Logged
Go to top
get the latest posts directly to your desktop