Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer

Nu online

Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
Betaalbaar en goed naai atelier aangeboden
(1 viewing) 1 Guest
Op dit forum kunt u mode gerelateerde suggesties, discussies en vragen plaatsen.
Go to bottom
TOPIC: Betaalbaar en goed naai atelier aangeboden
Betaalbaar en goed naai atelier aangeboden 1 Year, 2 Months ago  
Hallo,

Momenteel werk ik samen met een heel fijn naai atelier in Letland en ik wilde jullie kennis met hem laten maken!
Mijn artikelen worden prachtig in elkaar gezet tegen mooie prijzen en hij kan goed in het Engels communiceren.

Met zijn toestemming plaats ik nu dit bericht om hem aan meer klanten te helpen. Hij heeft het naai atelier van zijn ouders overgenomen, maar zijn moeder assisteert hem gewoon. Hij heeft verschillende goede naaisters in dienst die veel ervaring hebben, hij kan patronen uitdraaien, heeft een grote snijruimte tot zijn beschikking, het minimum aantal hoeft niet heel hoog te zijn (prijs p.st. is dan wel wat hoger) en hij verstuurt de geproduceerde artikelen altijd met DPD naar mij terug wat mij niet veel kost (ligt er natuurlijk aan wat je product is, maar dat terzijde).

Hij werkt voor mij met rekbare stoffen, maar is bijvoorbeeld ook ervaren in lingerie.

Ben je op zoek en wil je meer weten of zijn contactgegevens?
Stuur mij dan gerust een berichtje!
Groetjes, Maaike

Logged Logged
  The administrator has disabled public write access.
Re:Betaalbaar en goed naai atelier aangeboden 1 Year, 2 Months ago  
hallo maaike,

ik ben bezig met het opstarten van een kledinglijn. ik begin met de bovenkleding zoals t-shirts truien en polos, alleen heb ik wat moeite met het vinden van een goede kledingproductiebedrijf die mij kleding kan maken
en ik wou graag de mogelijkheden met u bespreken.

alvast bedankt

Logged Logged

Last Edit: 2015/12/15 14:46 By Anthonywaterval.
Re:Betaalbaar en goed naai atelier aangeboden 1 Year, 2 Months ago  
Hoi Anthony,
als je mij even een mailtje stuurt (maaikevbalen@hotmail.com), dan zal ik je de contactgegevens sturen van het naaiatelier waarmee ik werk. Ik ben erg blij met hen!
Groetjes, Maaike

Logged Logged
Re:Betaalbaar en goed naai atelier aangeboden 4 Months, 3 Weeks ago  
Beste Maaike,

Zojuist kwam ik een berichtje tegen op Fashion United dat je zaken doet met een kledingproducent in Letland en dat dit bedrijf nog klanten zoekt. Ik heb een groothandel in Scootmobielaccessoires, zoals: regenkleding, voetenzakken, afdekhoezen, enz en ik ben nog op zoek naar een 2e producent die wat producten zou kunnen produceren voor mij. Zou jij wat voor mij kunnen betekenen?

Mvgr,

Jeroen van de Glind

Logged Logged
Go to top
get the latest posts directly to your desktop