Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer

Nu online

Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
Gezocht: Thesis onderwerp
(1 viewing) 1 Guest
Op dit forum kunt u mode gerelateerde suggesties, discussies en vragen plaatsen.
Go to bottom
TOPIC: Gezocht: Thesis onderwerp
Gezocht: Thesis onderwerp 1 Year ago  
Beste,

Ik ben momenteel student Handelswetenschappen aan de Lessius University College te Antwerpen.
Ik ben op zoek naar een interessante academische vraagstelling voor de thesisopdracht van het komende masterjaar (schooljaar 2012 - 2013).

Het onderwerp moet marketing gerelateerd zijn aangezien dit mijn afstudeerrichting zal worden, maar dit kan natuurlijk wel ruim geïnterpreteerd worden. Uiteraard moet het wel te maken hebben met de mode industrie en bij voorkeur de luxe industrie.

Ik heb dit jaar gewerkt aan een bachelorproef over de luxury attitude die bij modehuis Delvaux wordt toegepast en heb dus al enige ervaring.

Voor meer informatie kan u mij steeds contacteren of kan u een kijkje nemen op mijn LinkedIn pagina: be.linkedin.com/pub/hannelore-casteels/29/ba0/90

Met vriendelijke groet,

Hannelore Casteels

Logged Logged
  The administrator has disabled public write access.
Re:Gezocht: Thesis onderwerp 11 Months, 3 Weeks ago  
hi hannelore,

al een project gevonden voor je thesis?

grt
wouter

Logged Logged
Re:Gezocht: Thesis onderwerp 11 Months, 3 Weeks ago  
Wouter Janssen wrote:
hi hannelore,

al een project gevonden voor je thesis?

grt
wouter

Wouter,

Ik heb voorlopig nog geen project gevonden. Hou er wel rekening mee dat het rond een academische vraagstelling moet geformuleerd worden. U mag steeds een voorstel doen!

Alvast bedankt voor uw interesse,

Hannelore

Logged Logged
Go to top
get the latest posts directly to your desktop