IK ben petra en werk als freelancer voor de mode en textiel branche met mijn bedrijf Pink Studio. Heb ondertussen al ruim 15 jaar werkervaring in deze branche.
Ik heb verschillende styling afdelingen onder mijn hoede gehad en veel mensen opgeleid tot senior styliste. Ben dus zeer goed op de hoogte van wat er allemaal komt kijken bij het maken van collecties.
IK ben werkzaam in het laag-midden en hoog segment. Werkzaam voor baby, kids, teens, dames en heren. De productgroepen zijn van accessoires, lingerie, beach tot boven kleding en interieur
Naast het opzetten en ontwerpen van collecties heb ik ook de ervaring met productie en heb ik goede relaties met diverse productie adressen.
Hier een overzicht van werkzaamheden waar ik een hulp bij kan zijn:
* Styling management, organiseren en reoganiseren van stylingafdelingen en het opleiden van nieuw talent.
* Neerzetten van concepten, moodboards en kleurkaarten.
* Ontwerpen van collecties voor baby, kids, teens en volwassenen voor diverse productgroepen.
* Maken en omkleuren van artworks, ruiten, strepen en dessins
* Maken en uitwerken van stylesheets en sizespecs
* Sourcing, productie en inkoop
* Photostyling
Vanaf mei heb ik weer ruimte voor nieuwe projecten. Al nieuwsgierig geworden en wilt u meer weten? Bekijk dan ook mijn website
www.pinkstudio.nl of bel me voor een afspraak. Ik kom graag eens vrijblijvend langs om te kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen.
www.pinkstudio.nl
twitter @petrapinkstudio
mail
info@pinkstudio.nl
mob 06-20394040
Petra Huffmeijer
Pink Studio