Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer

Nu online

Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
Kledingproducent babykleding gezocht
(1 viewing) 1 Guest
Op dit forum kunt u mode gerelateerde suggesties, discussies en vragen plaatsen.
Go to bottom
TOPIC: Kledingproducent babykleding gezocht
Kledingproducent babykleding gezocht 1 Year, 9 Months ago  
Hallo,

Ik ben bezig met het uitwerken van het idee een eigen label met babykleding op te zetten.
Ik zoek een goede producent (vanwege de kosten waarschijnlijk in het buitenland).
Ik wil beginnen met katoenen basic rompertjes, later uitbreiden met shirts, broekjes en jasjes.
Wie kan er iets voor mij betekenen ?
Het gaat om het hele traject tot de levering in Nederland.
Een goede communicatie vind ik heel belangrijk.

Robin

Logged Logged
  The administrator has disabled public write access.
antwort von India !!:Kledingproducent babykleding gezocht 1 Year, 9 Months ago  
herr Robin ,
Dag , Ik ben SIraj von India , Meine kompany Heisst ZAKS APPARELS , UND haben unsere Produktion Faktory im india , Wir machen Baby Kleidung und wir specialization in Baby Kleidung als Rompers , Bibs , Sleeping Bags , T-shirts and meer .,
Bitte geben uns , the details fur order , und wir antwort mit die prices , Unsere prices sinf sehr kompetetive .,

If you are comfortable with english , we can communicate in English , We specialize in the Baby and the children Garments , we can give you the superior quality with timely delivery , Please send us your Order details at zaksapparels@gmail.com .,

Awaiting for your Valuable Order details .,

Danke ,
SIRAJ , Owner ,
ZAKS APPARELS
TIRUPUR , INDIA

Logged Logged
Re:Kledingproducent babykleding gezocht 1 Year, 8 Months ago  
Hallo Robin, wij hebben een naaiatelier in Marokko en produceren ook babykleding. Zowel grote als kleine aantallen. We verzorgen het gehele traject. Mocht je geïnteresseerd zijn hoor ik graag van je. Je kan mij ook bereiken via marocproductions@hotmail.nl

Groet,

Agnes van Dam

Logged Logged
Hallo robin We kunnen kleine hoeveelheden als well.Communication zal nooit een probleem met mij, want ik heb mijn mission statement als 'tijd is de essentie van het bedrijfsleven "en we geloven in het aan de core.You kunnen proberen ons uit en zie het jezelf, de responstijd en de communicatie tijd van us.I weet dat er heel wat leveranciers die biedt u zeer lage prijzen, maar in ons bedrijf we niet geloven in het ALLEEN LAGE PRIJZEN, maar een goede service aan onze klant, een QUICK respons en een snelle communicatie wat uiteindelijk leidt tot een gezonde, vruchtbare en winstgevende onderneming, zowel voor ons en onze customers.Please eens een kijkje op onze website "www.capplesolutions.com" om een ​​goed idee van ons product te krijgen range.Are u comfortabel , communiceren in het Engels? Aarzel niet om eventuele vragen op apoorv@capplesolutions.com Vooruitblikkend van u te horen binnenkort vragen. Wat apoorv Mehra apoorv@capplesolutions.com.

Logged Logged
Goedenavond Robin,

Ik ken een paar goede kledingfabrikanten/producenten in Turkije, Istanbul voornamelijk. Het hele traject tot levering volgen is helemaal geen probleem! Mail me... Misschien kan ik wat voor je betekenen!

Met vriendelijke groet,

S. Gunduz
Luxury.trading@hotmail.com

Logged Logged
Beste Robin,

Ik kan personalized rompertjes en kinder T-shirts en broeken vanuit Bulgarije en Turkije leveren. Taal en connecties zijn geen probleem.

Ik ben regelmatig in Breda, dus persoonlijk overleg is snel voor elkaar.

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Logged Logged

Last Edit: 2011/09/26 21:02 By Cosara.
Re:Kledingproducent babykleding gezocht 1 Year, 7 Months ago  
Hartelijk dank voor je reactie.
Wanneer je mij je eamiladres stuurt kan ik je mijn eerste plan toesturen.
op basis van deze gegevens zoek ik naar een prijsper stuk

Groet Robin

Logged Logged
Re:Kledingproducent babykleding gezocht 1 Year, 7 Months ago  

Logged Logged
Re:Kledingproducent babykleding gezocht 1 Year, 3 Months ago  
Hi Robin,

My name is Jean Patrick. I run a private label company here in the Netherlands ( It's Fashion ). We already produce T-shirts and rompers for famous Dutch and Belgium baby brands in our partner factory in India.

You can contact me atfor more details: jeanpatrick@itsfashion.eu

B. Regards
Jean Patrick

Logged Logged
Re:Kledingproducent babykleding gezocht 1 Year, 3 Months ago  
Ons kantoor is tevens gevestigd in Bandung. Samen met mijn compagnon vanuit Indonesië zijn we de Yin en Yang. We produceren op maat. Wellicht kan ik je van dienst zijn? Mail me gerust.

Hartelijke groet,

Gerben van Leijenhorst
mob: 06 14 25 25 44
gerben@mgproduksi.nl

Logged Logged
Re:Kledingproducent babykleding gezocht 11 Months, 1 Week ago  
Hi,
Aqua Fashions is an India based textile manufacturer and sourcing agency, having reliable manufacturer of;
• Knitwears (Baby'e Onesie,Romper, t-shirts of all age groups, sweatshirt ,polo and nightwear’s and etc...)
• Woven for all age group ( shirts, Nightwear’s and etc...)
We can supply any number of garments in any style for the reasonable price.

We have an experienced and skilled merchandising, quality control, design department and our company can ensure you the competitive price, excellent quality, transparent service and fast delivery.
It would be our great honour giving you service on sourcing, sampling, production monitoring, quality control, testing, inspection and logistic support.
We shall be grateful if you kindly send your views at your earliest convenience.

Our email id is - hari@aquafashions.in
Thanks and regards
HARIKUMAR.M

Logged Logged
Go to top
get the latest posts directly to your desktop